- Advokati i Finansije
- Automobili i transport
- Djeca i mladi
- Elektro oprema
- Elektronika i informatika
- Fotografske radnje i studija
- Geodetske usluge
- Građevinarstvo
- Industrija i alati
- Institucije i udruženja
- Kuća i bašta
- Ljepota i njega
- Medicina i zdravlje
- Mediji i izdavaštvo
- Namjestaj
- Nauka i obrazovanje
- NEKRETNINE
- Ostalo
- Pekare i buregdzinice
- Pogrebna drustva
- Poljoprivreda i stočarstvo
- Poslovni svijet
- Proizvodi od drveta
- Ribogojilišta
- Sport i rekreacija
- Trgovina
- Turizam i ugostiteljstvo
- Umjetnost i kultura
- Zanatske trgovine
Naručite brzo i jednostavno jedan od premium paketa! KLIKNITE OVDJE za prikaz opcija za oglašavanje!
Ukoliko zelite da primate obavjestenja i novosti unesite Vas email:
|
BUSINESS-EDUCA-Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje (Nauka i obrazovanje, Škole stranih jezika, Univerziteti i fakulteti, Škole) | ||
ČIME SE BAVI BUSINESS-EDUCA
Business-Educa je centar za edukaciju i poslovno savjetovanje pojedinaca koji žele razviti svoje sposobnosti i vještine i organizacija koje žele unaprijediti svoje poslovanje. U vrijeme brzih i turbulentnih promjena i tehnološkog napretka često se nalazimo u situaciji da smo zaustavljeni u razvoju karijere i u poslovanju naše organizacije. “Znanjem do uspješnog poslovanja i razvoja” kroz različite edukativne programe cilj nam je pružiti Vam praktična rješenja koja će te moći primjeniti u Vašim organizacijama i time učiniti uspješnijim i Vas i poslovanje vaše organizacije. Naši stručnjaci i predavači znanjem i bogatim praktičnim iskustvom pomoći će Vam na putu do uspješnog razvoja i poslovanja iz različitih oblasti. Interaktivnim otvorenim seminarima, in house treninzima, specijalističkim programima edukacije i poslovnog savjetovanja iz oblasti menadžmenta, upravljanja ljudskim resursima, marketinga, poslovne psihologije, medija i drugih oblasti radi bolje efikasnosti i učinkovitosti orjentisani smo na rad u grupama do 12 polaznika. |
|||
Adresa: Rasima Terzića 16, 76250 Gradačac | |||
Telefon: +387 61 311 881 Faks: Pregleda: 6237 | |||
Email: |
BUSINESS-EDUCA-Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje
BUSINESS-EDUCA-Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje
ŠTA NUDI BUSINESS-EDUCA U SVOM PROGRAMU RADA?
-INTERAKTIVNI OTVORENI SEMINARI - su edukacije namjenjene različitim organizacijama i kompanijama sa unaprijed utvrđenim tematskim cjelinama, sa određenim mjestom i vremenom održavanja u grupama do 12 polaznika.
-IN HOUSE treninzi - su dukacije kreirane prema potrebama i željama organizacije, sa tematskim cjelinama namjenjenim datoj organizaciji gdje su na ovaj način treninzi učinkovitiji i djelotvorniji. Vrijeme potrebno za održavanje in house treninga ovisi od potreba kompanije.
Na kraju provedene edukacije organizacija dobija stručnu analizu i izvještaj sa poboljšanim rješenjem s ciljem unaprijeđenja poslovanja i razvoja zaposlenika.
-METODE RADA:
Zbog efikasnosti izvođenja i usvajanja znanja seminari se održavaju u grupama do 12 polaznika kroz sljedeće metode:
Power Point prezentacije,
Individualni i grupni rad,
Razmjenu iskustava u grupi,
Case study (analize slučaja) i simulacije,
Igranje uloga,
Upitnici i testovi
Feedback (povratnu informaciju) predavača na upite sudionika seminara
-INTERAKTIVNI OTVORENI SEMINARI
Menadžment
Upravljanje ljudskim resursima
Psihologija u poslovanju
Marketing
Mediji
Finansije
Administracija
- PREDAVAČI
Bosanskohercegovački i regionalni predavači i stručnjaci sa bogatim znanjem i iskustvom pomoći će Vam na putu do uspješnog poslovanja i razvoja iz različitih oblasti.
„ZNANJEM DO USPJEŠNOG POSLOVANJA I RAZVOJA"
Brošure potražite direktnim kontaktom,putem emaila ili telefona.
SEMINARI U FEBRUARU 2013.GODINA
1.UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA S AKCENTOM NA UPRAVLJANJE RADNIM UČINKOM POMOĆU CILJEVA
Datum: 07.-08.02.2013.
Mjesto: Sarajevo,Hotel Hollywood
Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje
Kontakt osoba: Nadira Duraković
mob.: +38761311881
e-mail: business.educa@gmail.com, durakovicnadira@yahoo.com
Rok za prijavu je 01.02.2013.
Ljudski resursi su pokretači svih organizacija,samo adekvatno bavljenje ljudima, uvođenje sistema za HRM ili dio aktivnosti ULJR će obezbjediti efikasno funkcionisanje organizacija gdje su koristi višestruke kako za organizaciju tako i za zaposlene“
Upravljanje radnim učinkom predstavlja postupak koji se odvija u tri važna koraka:
1.postavljanje ciljeva i praćenje radne uspješnosti
2.ocjenjivanje
3.pružanje povratne informacije
Upravljanje radnim učinkom pomaže i rukovodiocima i zaposlenima da zajedno planiraju ciljeve i očekivani učinak što može biti dobra podloga i za nagrađivanje zaposlenih a i unaprijeđenje. Povratna informacija i organizovanje sastanka u četri oka omogućava menadžerima(rukovodiocima) da dođu do suglasnosti ocjene i time smanje rizik od bilo kakvih iznenađenja kao što su žalbe pa i tužbe.
Ukoliko ocjenjivanje radne učinkovitosti provodite jedanput godišnje ovo je prava prilika i vrijeme da sprovedete efikasan proces u tri važna koraka.Naučite postavljati ciljeve na početku godine ocjenjivanja,pratite radnu uspješnost,definišete sposobnosti i ponašanja.,ocjenite i pružite povratnu informaciju.
Upravljanje pomoću ciljeva je proces postavljanja individualnih ciljeva menadžera ili zaposlenih,praćenja njihovog ostvarivanja ili davanja povratne informacije menadžerima i zaposlenima.
Koristi za učesnike seminara
• Kako izbjeći nedostatke u postojećoj proceduri ocjene o radu naročito kada se radi o javnoj upravi?Kako postaviti ciljeve na početku godine ocjenjivanja,kako obaviti feedback intervju ili kako uspostaviti sistem za upravljanje radnom uspješnošću kroz tri važna koraka?Odgovore potražite na interaktivnom otvorenom seminaru.
Seminar namjenjen
Menadžerima,rukovodiocima,direktorima, šefovima organizacionih jedinica,državnim službenicima,kadrovskoj službi,odjelima/službama za upravljanje ljudskim resursima,javnim I privatnim preduzećima,općinama/opštinama i svima koje interesira ova tema.
Kratki sadržaj seminara:
• Važnost uspostavljanja sistema za upravljanje ljudskim resursima i funkcija HRM-a
• Pojam i značaj upravljanja pomoću ciljeva radnim učinkom kroz tri važna koraka(postavljanje ciljeva I praćenje radne uspješnosti,ocjenjivanje I pružanje povratne informacije)
• Pozitivni i negativni efekti ocjenjivanja
• Metode ocjenjivanja
• Greške u ocjenjivanju
• Izvori informacija o radnoj uspješnosti
• Pružanje povratne informacije(feedback intervju)
Metode rada:
Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja koja ćete moći primjeniti u svojim organizacijama.
Interaktivne vježbe: Mogući model ocjenjivanja, postavljanje ciljeva,efikasno pružanje povratne informacije I priprema za sastanak…
Poklon knjiga: Menadžment ljudskih resursa-Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti
2.FINANSIJE ZA NEEKONOMISTE
Datum: 14.-15.02.2013.
Mjesto: Sarajevo,Hotel Hollywood
Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje
Kontakt osoba: Nadira Duraković
mob.: +38761311881
e-mail: business.educa@gmail. com, durakovicnadira@yahoo.com
Rok za prijavu je 08.02.2013.
Koje troškove možete smanjiti, a da se ne osjeti na poslovanju? Na čemu je najbolje štediti? Da li moja firma vrijedi? Koliko? Razumjevanje oblasti finansija i računovodstva, često je opterećeno kompleksnim terminima.Kakva je „krvna slika“ preduzeća?Kako pročitati informaciju iz finansijskih izvještaja? Bilans stanja kao slika finansijske situacije? Šta je to uopšte? Da li razumijete sve što govori računovođa?Da li želite da pratite i analizirate finansijski uspjeh Vaše organizacije?
Koristi za polaznike:
Nemojte dozvoliti da ne znate o čemu govori vaš računovođa. Svi mi obavljamo poslove u kompanijama u okviru naše struke i zadatih područja djelovanja. Ključni indikatori poslovanja kompanije jesu profit, povrat na uložena sredstva, zarada po jedinici investiranog kapitala.Potrebno je znati kako naš rad utiče na ostvarenje indikatora koji pokazuju uspješnost poslovanja kompanije.
U trenutku kad postanemo svjesni posljedica našeg rada, spremni smo da svoj rad i svoje ukupno razmišljanje usmjerimo i prilagodimo zahtjevima i potrebama kompanije u cjelini.
Polaznici će dobiti znanja o sljedećem (sadržaj seminara):
- Šta je Bilans stanja preduzeća
- Koja su sredstva, imovina preduzeća?
- Izvori sredstava, kapital i obaveze preduzeća?
- Kreiranje bilansa
- Šta su prihodi, rashodi, troškovi?
- Upravljanje troškvima i obrtnim sredstvima
- Šta bankari posmatraju kada analiziraju moju firmu?
- Bilans uspjeha, dobitak, gubitak
- Tumačenje finansijskih izvještaja
- Princip 80:20
- Finansijski pokazatelji (stopa bruto marže, koeficijent obrta zaliha, stopa prinosa na zalihe, pokazatelj duga, pokazatelji likvidnosti, period naplate potraživanja, period plaćanja dobavljačima, profitna stopa, koeficijent obrta imovine, pokazatelji rentabilnosti…)
- Ostvarenje ciljeva kroz proces poslovnog planiranja
- Analiza rentabilnosti
- Šta je PDV i kako se obračunava?
- Praktični primjeri i vježbe – testiranje vlastitih sposobnosti razumjevanja finansijskih situacija
Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
SEMINAR NAMJENJEN
Poduzetnicima, menadžerima i rukovodiocima neekonomistima, specijalistima koji kontroliraju i prate protok sredstava u kompaniji,šefovima organizacionih jedinica i odjela, potencijalnim poduzetnicima, voditeljima projekata
Nivo poznavanja finansija i računovodstva
Početni i srednji
Metode rada:
Naš pristup temelji se na interaktivnosti i uključenosti svihpolaznika. Kroz vježbu i vođenu diskusiju polaznici se potiču na interaktivnu razmjenu znanja i iskustava, a timskim i individulanim radom pronalaze se konkretna rješenja kroz radionicu.Želja nam je osigurati vrhunsku edukaciju prilagođenu samim polaznicima, omogućiti stjecanje novih znanja i vještina kao i novih kontakata što sve pridonosi dugoročno uspješnijem poslovanju.
|
|
Svadbeni salon KOMETA Pale
Svadbeni salon Pale-KOMETA
Salon za svadbe,v
Proizvodnja i prodaja peleta Pale-TERZIĆ
Proizvodnja i prodaja peleta Pale-TERZIĆ
DEMA S d.o.o. Mostar
„DEMA&S“ d.o.o. uspješno posluje od 1998. god
ŽELJEZARIJA VRLJIĆ
Željezarija Vrljić Mostar
Popularna trgovi
Elektro Centar d.o.o.Čitluk
Elektro Centar d.o.o.Čitluk
Veleprodaja i m
Gradjevinska limarija Čitluk-FILING doo
TRAPEZNI LIMOVI
LIM U OBLIKU CRIJEPA
<
Svadbeni salon DIJAMANT-Bileća
Svadbeni salon DIJAMANT-Bileća,
Svadbeni sa
Motel Dijamant Bileća
Hotel Dijamant Bileća-prenoćište,smještaj,zimm
OTKUP KOŽE-NIK-PROM d.o.o. Bileća
OTKUP SIROVE KOŽE-BIH NIK PROM DOO
Otkup do
ELMAT d.o.o.Trebinje
ELMAT TREBINJE ELEKTROOPREMA-Ugradnja kompletne i
Pizzeria M2 Pale-besplatna dostava
Pale-Pizzeria M2 besplatna dostava
Pizzeria
KOMETA doo VELEPRODAJA PICA
Kometa doo veleprodaja i maloprodaja pića-PALE
<
Pilana PALE-Terzić doo
Pilana PALE-Terzić doo
Preduzeće za proizv
DOMINPROMET d.o.o.Mostar
PRODAJA TEPIHA Mostar-Dominpromet:
Veleproda
LIM Mostar
LIM Mostar je specijalizovana firma za izradu i u
Laminati HA-TORLO Mostar
HARO LAMINATI-MOSTAR
Već dugi niz godina s
Salon namještaja Mostar SH
PROIZVODNJA I PRODAJA NAMJEŠTAJA Mostar-SH 2000,u
Veleprodaja elektroopreme Mostar DEMA-S DOO
VELEPRODAJA ELEKTRO OPREME MOSTAR-DEMA-S doo
PRODAJA PČELARSKOG MATERIJALA-ŽALFIJA Trebinje
PRODAJA PČELARSKOG MATERIJALA-ŽALFIJA Trebinje-p
SOBNA VRATA TREBINJE MARGUS DOO
Vrata od drveta Trebinje MARGUS DOO
Prodaja